La Isla Magica - Reisverslag uit La Gomera, Spanje van RobLotteBoet - WaarBenJij.nu La Isla Magica - Reisverslag uit La Gomera, Spanje van RobLotteBoet - WaarBenJij.nu

La Isla Magica

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg RobLotteBoet

07 Januari 2013 | Spanje, La Gomera

De geur van zonnebrandcrème alleen al maakt me blij in de winter. Na een paar dagen hier worden we er door neonverlicht 'Feliz año 2013' en versierde dennenbomen aan herinnerd dat het januari is. Het is zomer op La Gomera! Het best bewaarde geheim van de Canarische eilanden. Een woest eiland, met een ruige kust en imposante bergen.
Autorijden op La Gomera vergt lef en een sterke maag. Daar tegenover staat een prachtuitzicht achter iedere haarspeldbocht en heel even wanen we ons in weer in Peru of Bolivia.
Wij vinden rust in hotel Añaterve in het bergdorpje Vallehermoso. Met een ongelofelijke sterrenhemel en honderden kikkers die ons in slaap kwaken.
We maken wandelingen door een eeuwenoud sprookjesbos, waar Boet in kabouters is gaan geloven. En door die bergen, stuk voor stuk kuitenbijtertjes.
Natuurlijk is er strand! Waar we paella eten in de zon en socializen met verdwaalde hippies. En Boet zich vermaakt in het zwarte zand en de golven.
We worden helemaal gelukkig van een weekje met z'n 3en op dit magische eiland en kunnen er wel weer tegen..de winter in Holanda.

X Lotte Rob & Boet

• 08 Januari 2013 - 00:12

Sussie:

Wat heerlijk sussie! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Niet aan teveel mensen doorvertellen hoor dit geheime pareltje van de knarische eilanden. :-)

Beso

• 08 Januari 2013 - 09:54

Mama:

heerlijk, ik word hier ook heel blij van en zeker met het vooruitzicht dat ik in febr. ga, xxx

• 08 Januari 2013 - 11:24

Jipke:

Wat leuk,..zo met zn drietjes een weekje eruit!! blijf steeds op de hoogte van Boet zijn vorderingen..
    Jullie zullen inmiddels al weer terug zijn?

• 08 Januari 2013 - 20:53

Godelief:

Wat een heerlijk verhaal weer!!! Jaloersmakend....
    Ik tussen de verhuisdozen, kwam onze reis weer tegen tussen de albums, heb wel even een traantje weggepinkt!
    'La vida es un viaje'
    Beso guapados